Followers

Tuesday, November 17, 2009

S.E.D.I.H

sedih..
Kenapa???
hmm... Sebab dapat tahu ada yang tak berpuas hati dengan lawatan..
sebab ada orang tak suka dengan lawatan..
sebab ada orang tak happy dengan lawatan..
susah nak bagi orang lain happy dengan apa yang kita buat..
aku masih baru dalam handle program.
aku tak expert macam ejud, mat, faiz, seha, n ++++++
tapi aku mencuba beri yang terbaik..
memang touching gila ar...
tapi xpe ar..
aku simpan dalam hati..
kalau aku dengar pape yang xbest lagi..
aku nak pulangkan balik duit dorang,..
aku pon dah tak seronok da..
hmm... apa boleh buat..
aku akan sentiasa senyum walau aku sedih...
bila aku penat.. aku akan masam mencuka...

p/s: thanx for someone 'tikam' my feeling dari belakang...

2 comments:

NAA said...

jgn sedeyh2...besela kalo ada yg tak puas hati..manusia tuh tak sempurna...walau apa pun, dats program ok...org yg tak suka tuh ingat senang ke nak jadi pengarah....buat tak dengar jer dengan apa yg org kata, janji tugas dah selesai dengan jayanya...ok, senyum2 selalu.....(^_^)V

Lynn Nasir said...

meeya, tak baik rasa rendah diri dgn keupayaan sendiri. jika terpilih sbg pengarah program, maknahuuu ramai yg iktiraf kebolahan meeya. rileks la..buat la mcm biasa. berpuas hati dgn hasil usaha kali pertama. mana yg meeya rasa boleh diperbaiki, take note! next time, dh tau nak wat mcm mana..ok? yg tak puas hati tu, kalu meeya berani, confront la. tanya dia apa yg kurang. org mcm tu kdg2 bleh bg kita sket kesedaran ttg kelemahan kita. kalu meeya berani wat mcm tu, next time dia takkan berani nak mainkan meeya. i knew, bcuz i have been in your position b4.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails