Followers

Thursday, November 5, 2009

exHausTeD... KeNapA taK boLeh TidO?????

salam barakatillah....


Hari ni, 5 November 2009... tarikh cantik untuk paper yang bergelar SEPARATION PROCESS I. Ini bermakna tinggal lagi 2 paper last. Sungguh memeritkan.... Kali ni final exam sangat memenatkan mental dan fizikal aku. Mana taknya, dengan sakitnya lagi, ulser kat lidah dan bibir xnak hilang-hilang jugak. Dah tenyeh 'Bonjela' berkalai-kali da. Sakitnya takyah cakap ar. Lepas paper separation, keinginan jiwa ragaku meronta-ronta untuk tidur.. Wah.. nikmatnya...

Tapi.... Tapi..... dan Tapi....
Wahai mataku.... Kenapa susah sangat nak lelap. hish.. Geram3x!!!!..Penat3x... Dah menjadi perkara yang normal bagiku tak dapat tidur saat jiwaku meronta-ronta meminta sedikit ketenangan.. Ketenangan yang dicapai dari tidur. Walaupun normal, aku tak mahu keadaan macam ni... Setiap kali aku dambakan tidur yang nyenyak, tak pernah pun berjaya. HUhhh... Apakah penyakitku sebenarnya?? Jika fizikalku mengatakan, "wahai tuanku, aku teringin berjalan-jalan mencari mimpi indah bersamamu.. Jom tido jom. Aku ingin sekali tuanku..".. owh tidak.. kesian fizikalku... Aku mintak maaf fizikalku.. Mental tak mahu tido sekarang. Aku pasti, jika fizikal boleh berkata-kata, sudah pasti dia dah marah-marah. Mesti gaduh ngan mental.


tunggal dan Anaknya yang telah hilang entah kemana
(seronok kan kucing ni tido)





Yaya yang enak dibuai mimpi..ShhHH


aduish....
Apalah daya aku.. nak tido tak dapat, sakit je.. ulser ni memang menyakitkan.. apa-apapun kena happy.. Senyum tetap kena senyum. hehehe.... Dapatkah aku tido malam ini???? Sungguh memenatkan minggu-minggu examku.. adesh... Bila nak habis ni....Tidak dapat tidak, aku mesti mengharungi jua... Redha..

p/s : fizikal dan mental.. cepatlah bekerjasama.. Bagi aku tido!!!!!!!!

1 comments:

Lynn Nasir said...

mcm sempit je kotak ni..kesian...meh daku beri kotak tvku..lagi besau ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails