Followers

Friday, November 6, 2009

KeHiduPAn YanG kIan TidaK teRurus.. heheHE

Amirah!!!!! JAngan cepat berputus asa...

Ya... tepat sekali, jangan sekali-kali berputus asa.
Hari ni baru aku sedar yang aku tak terurus.. hehehe..
Dengan bilik yang bersepah.. hahahahaha... Mesti kawan-kawanku memahaminya..

Rambut plak dah berminyak. Ini menandakan aku mesti cuci rambut betul2.. hahahaha.
alahai suka sangat mandi xbasahkan rambut, kan da berminyak.. heh
Rasa tak best macam ni... huish..

Semalam ada pegi Jusco Taman U. hahaha.. Punya phobia dengan akak promoter yang nak suruh aku register wat facial kat tempat dia. Aku tahula muka aku bermasalah.. (touching???.. x pon...heheh) tapi tak payahla kejar aku bila aku dah cakap tak nak. Ni dahla kejar aku, pastu siap pegang tangan aku lagi tak nak bagi lari. adeh. Dengan rela dan terpakse aku turutkan jua untuk scan muka.. Dah abis scan ingat dah boleh pergi, tapi dia bagi lecture plak... Mujurlah keimanan aku kuat. hahahaha.. Akak tu cakap harga sebenar RM500++. tapi wat promotion dia bagi RM49.. hehehe.. Berpuluh kali aku cakap tak nak, takot.. sebab muka aku rasanya macam elok sikit dari dulu. Sebab pakai productla muka da x licin.. sedih3x.. Daripada mengejar yang terlampau cantik, lebih baik jadi sederhana kan???.. Fobia3x.. Hehehe.. semalam asyik cari jalan je xnak bagi akak tu nampak aku lagi. hehehe.. Tapi macam bagus je.. Guna enzym katanya.. Tapi aku tetap takut. xnak... hehehe..

TApi, apa kaitannya dengan entry aku ni..?? ahaks.
Susah kalau dah melalut ni...
next time aku updatekan blog ni dengan jual insurans for my kakak eh.. heee.. tunggu...

p/s : walau apapun yang terjadi, akak promoter, tolong jangan kejar aku lagi....PHOBIA3x.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails