Followers

Wednesday, November 11, 2009

MaRah... Sedih Dan .....


Marah... Apa yang selalu buat kita marah sebenarnya??? Da jawab??
Ya.. Tepat sekali. Semua jawapan itu betul. Kenapa dan Mengapa??
Sebabnya, bagi manusia yang normal, dia akan tahu sebab kenapa dia mesti marah.
right? right? right??... puzzling?? well.... I Assumed that all my reader is normal.. (0_0)
Dah macam Chemical punya subjek da nak assume-assume.. hehe..
ok!!!! no more hehe!! This entry is all about "M.A.R.A.H." ABout "S.E.D.I.H" and "...."
Why the .... is appeared?? Because sometimes people does not aim to one point only!!..
Bla Bla Bla n bla.....
Wait a minute... why i'm talking english?? huh.... Back to the place where i'm born...
hmm.. Marah. Aku marah ke?.Aku Sedih ke?? Kenapa? Apa cerita??
Inilah jadinya bila manusia menggunakan tulisan sebagai alternatif kedua selepas lisan
untuk meluahkan sesuatu. Siapa pulak nak buat aku marah?? Tujuan utama aku blogging sebab aku suka menulis..
"writing!!!!"... Bukan meniru sesiapa okay!!!!
Kalau semua nak tahu dan bagi yang dah tahu.. Aku suka menulis sejak dari sekolah lagi..
Tapi masa tu tak kenal lagi apa itu blog.. Aku pernah nak jadi novelis. Dan aku pernah menulis novel.
Dah hampir 50++++ pages!!! Itu bukanlah sesuatu membanggakan. Tapi satu kepuasan..
Semuanya terkubur.... Kenapa?? sebab semua yang aku tulis (typing) untuk novel aku tu hilang..
H.I.L.A.N.G.!! Semuanya kerana Virus durjana... :(..Kenapa x mula balik?? kenapa???
sebabnya, apa yang kita pernah tulis dulu takkan pernah sama dengan apa yang kita tulis sekarang...!
arghhhhhhhhh... bencinya tulis entry dengan rasa marah.

Semua idea aku buat blog ni datangnya dari hati aku sendiri. Aku da pernah buat blog sebelum ni ok..
Tapi tak aktif... Sebab no connection. So, aku buat yang baru dengan azam yang baru.
Serius! aku tak tiru siapa-siapa.. Buat apa nak meniru. Hish.. Manusia jangan perasan boleh tak??
Manusia ada hak untuk ubah diri masing-masing.. Aku buat blog ni jugak sebab nak tolong kakak aku jual insuran. Tapi aku tak pandai blogging 100% lagik!
so, Aku cuba belajar cara nak blogging...
Oleh sebab itu..... Fikirlah sendiri..
Hati milik kita, tapi mulut kita milik Allah.. Ingat tu...
Tapi sebelum tu... adakah aku telah masuk ke alam merepek??
Ya??? aku peduli apa.

Kepada semua manusia yang suka bercakap bohong, bermuka-muka, dan sebagainya..
Negative sign will never same as the positive sign..
Siapa yang baca entry ni dan rasa macam tertembak kepala dia dengan senapang gajah...
Adakah anda yang saya maksudkan?? Kalau tak mesti tak terasa..

Tanganku berapi kali ini...

Sedih... sedih... sedih...

p/s : Secantik, sehensem, secomel, setampan manapun seseorang tu, belum tentu perangai cantik. Baik jadi si Buruk yang berhati mulia. (Aku tak mengaku aku ni mulia)..Yang penting Mulia disisi Allah...



0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails