Followers

Wednesday, November 18, 2009

berFoya-foya 13 NovemBer 2009

Ritu xsempat nak Upload gambo masa berfoya-foya..
hahaha.. sejak bila aku da pandai guna perkataan berfoya-foya?????
Sejak jiwa aku mula memberontak.. proTES...
okep2... back to The house..
This day, i going out with MAHIRAH, FAIZAH n FASEHA.
ok la tu 2F with 2A..
kitorang just gi tengok wayang n makan-makan..
shopping???? simpan duit...
but...
sempat jugak beli kasut..
nak gi Industrial Visit tapi xde kasut.
kasut da rosak


this shoe might be old fashion

aku terpaksa beli kasut ni.
sebab aku dah pusing satu j.j tebrau.
tapi xde jumpe plak kasut yang mcm gini.
j.J tebrau yang besar tu pun aku xle jumpa kasut yang aku nak.
so.. aku beli jela.


somtime its look nice

takkan gambar kasut jew??? hahahaha
meh aku tunjuk gambar yang sempat aku ambik.

 
baru aku tahu, mcm ni rupenya anak teddy
somewhere in bookstore



in reject shop

 bukan nak beli barang.. hahaha.. amik gambar..



masa tunggu faizah..
faizah ni pulak teringin sangat nak tindik telinga..
so, time ni hajat dia termakbul..




 in bookstore

lepas maghrib kitorang makan malam dekat singgah selalu
yeke eh?? forgotten already
Depan Danga Bay aje.






snap!!! xkena bayar pown


Faseha and Faizah
(kamera hp aku xcnggih ok..)


Mahirah.. 

makanan kat restoran ni best. harga pon standard je..
tp lemas seh... ada rokok besar tu..
aku tak tahu pe nama die. hahaha
rokok perisa buah katanya..


that's all...
haPPy seh.. tapi Jaa xde..
kalau jaa ade. lagi bertambah meriah..

p/s : Jaa, t kite kuar sama2 eh.. menyetan!!!


2 comments:

eLLa said...

rokok besar..
shisha r ..

ala kalo g shopping or kuar..
mesti byk amek pic ag..
sme r kite

Mata Perang said...

haaa.. shisha!... tu ar nak sebut.. tp takot sala. pnggil rokok besau je la.. heee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails