Followers

Wednesday, August 17, 2011

Orang cakap puasa Boleh kurus!

asslamualaikum. n hi

P.U.A.S.A = K.U.R.U.S

he he, sape yang dah kurus di bulan ramadhan ni, 
sila angkat tangan (kalau ade bulu ketiak, jangan angkat!) 
 ade ke yang dah kurus? dah turun berapa?
ape pasal aku tak kurus pon?

ape pasal?
ape pasal?
ape pasal?

aku pon tak tahu. berat aku flat je. xbergerak.
sama je. makan dah sikit dah. turunla 100 gram agaknye. he he  
hoho. tension gak kekadang.

(gambar takde motip : aku pon tak tahu nape aku upload gambar neh) 
 goyang! tengok, kepala upin lagi besar dari aku tau!
ko ade? xde kan.... yang hadoooo. 

ok2. berat aku memang berat. sebab berat mata memandang, berat lagi bahu memikul.
hoho. tengokla header aku, tu gambar paling latest. pakai baju biru.
haaaaa, kurus kan!!! ha ha ha perasan! masuk longkang nanti weh!


 yang makan aiskrim tu confirmla bukan aku kan.. he he he

chubby sket je, bukan banyak poooonnn..(sedapkan hati sendiri)  
 he he he. yang penting kita happy.
aku boleh nak kurus dengan cepat. n terbukti dah pon
hari tu aku xmakan langsung selama 2 hari, just minom air masak je,
berat turun dengan drastic sebanyak 5 kg. korang caya x? aku pon xcaya. tapi tu adalah kenyataan. lepas 2 hari aku tak makan, aku siap makan sup ayam je lepas tu. memang turun. pastu.... haram.... dia naik balik lepas aku mulakan makan macam biasa. he he he. senang turun, senang naik! he he.

bulan puasa dah makan sikit (yela... sikitla sangat), tapi tak turun2 jugak. cemana??? aiyyyooooo xmenjadila bulan puasa ni. xpe2. forward ke tahun depan. kurus di bulan ramadhan... insyaAllah..

bye2.ade kerja. jaa dah mesej2 dah. 
   

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails