Followers

Friday, July 9, 2010

Makanan Feveret aku...

Assalamualaikum. Sari berita penting. Hahaha.. cik Sari, jangan perasan marah haaa...Ok2, arini aku nak cerita pasal makanan feveret atau ejaan sebenarnya (favorite) kalau salah eja, lantak pi la..walaupun "Berukband" ni asyik slow kat kampung tapi lebih bagus dari duk kat bandar, aku nak bercerita la sikit pasal Laksam.

Korang tahu tak ape jenis makanan ni? Aku tak nak la cerita sejarah laksam kat sini, kalau aku cerita, nanti aku dapat ganti Emiritus Negara susah plak. Aku tak tahu pasal sejarah laksam ni sebenarnya. Yang aku tahu, makan aje. ekekeke.

Ritu aku balik umah, teringin makan laksam. Tapi aku tak gitau mak aku. Cian dia, nanti dia susah2 buat. so,aku google kat web cara buat laksam. siap download lagi. Ni video dia :

biasala, disebabkan Berukband yang terlampau laju, aku tangguhkan dulu. eheh..
aku sambung cerita, lepas aku download cara buat laksam tu, esoknya bangun pagi2 walaupun terlampau awal lewat, hehehe.. mak aku buat laksam. eheh. Mekacih Mak...

ok la nanti aku Upload video tu eh... Okie Dokie

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails