Followers

Monday, July 19, 2010

Bila hati terusik...

assalamualaikum. hmm. dalam entry2 yang lepas, aku ade cerita yang aku dah sampai UTM. ok. ye. semester baru bermula. tapi agak boring setelah banyak masa dan duit dibuang begitu sahaja. ok. semalam aku baru je habis sebanyak RM280 untuk MYvi kesayangan. Oxygen Sensor rosak kata perodua. Kalau baiki kat Perodua, RM360++. so, aku try gi bengkel kereta biasa. Jauh lebih murah berbanding Perodua. What ever...

Tengok2 tajuk entry, hati terusik. wow. hehe.. Aku rasa terusik kah? hehe. Aku tak pernah cerita tentang Si Dia panjang lebar kan. hehe. Meh aku perkenalkan..Aku bukan nak menunjuk ok! tapi aku rasa aku nak menulis tentang dia. 


 


hehe.. Nama die orang Panggil Ijan. 
tu je aku nak gitau tentang die. haha.
kitorang ok x?

 


3 comments:

diana said...

ok sangat2...
saya suka kalau kamu suka..

meeya said...

mekaseh. hehe

Gadis Kampung said...

semoga kekal abadi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails