Followers

Sunday, July 18, 2010

Kadang-kadang

Assalamualaikum. Hmm, kadang2. Tu lah perkataan yang selalu kita cakap kan. Kadang2. Entry kali ni tak bermotif sikit. Yela, kadang2 yang sesuatu yang "nothing", "stupid", or "tak penting" tu yang buat kita tersenyum dan ketawa. Bila kita terdengar, terlihat, terbuat dan ter lain2 juga yang buat kita mampu senyum dan ketawa.

Yela, siapa sangka, hanya sesuatu keluar dari mulut itu buat kita menitis air mata untuk ketawa. Tapi itu bukanla agenda untuk entry kali ini. ehehehe. Kadang2 aku terpikir tentang aku ni manusia macam mana eh? Pernah tak kita terlintas dan mengatakan rupa kita ni pelik. Macam Alien ke? ekekekeke.

kalau jumpa budak ni say hi ok!

pernah tak jumpa muka yang sepelik aku? Haaa.. Kadang2 aku rasa aku macam alien ar. Sungguh, aku tak tipu. Sebab hidung aku macam besar n bulat je. Macam orang len tak ade. Tapi aku ada!. Haa.. tu yang aku rasa pelik. heheh... Tapi................... 

Mata aku cokolat! hehehe.. aku suke2. Si Dia pun suke. ekekeke... hahaha. Tapi, kebanyakan orang Terengganu memang mata cokolat. Aku pon tak tahula nape. Dari ape yang aku nampak la. Tak semua. Tapi banyak jugakla. hehe..tak payah pakai contact lens warna2 pon. Original not Spicy ok!

korang rasa muka aku pelik tak?

janganla pertikaikan satu tumpukan coklat bawah mata kanan tu. Aku accident mase umur 6 Tahun. So, kesannya sampai sekarang. Aku dah cari ubat hilangkan parut. Tapi sikit je hilang. Tak hilang pon. sape2 tahu ubat ape yang leh guna untuk hilangkan parut.

p/s  walaubagaimanapon muka aku, aku bersyukur masih bernyawa.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails