Followers

Saturday, July 17, 2010

Aku tukar bilik dari M21/311 => M25/112

Assalamualaikum. Sekadar di pinggiran.. Cewah, ewah2. Ok2. Aku asalnya tak dapat stay kat Kolej Tun Dr Ismail (KTDI) kat UTM ni. Aku dicampakkan ke Kolej Rahman Putra. Hehe. Tapi aku cuba mintak duk kat KTDI, so dengan senangnya, aku dapat duk sini diluluskan dengan tanpa rasa was-was oleh Puan Mery.


Puan Mery bagi aku bilik bernombor M21/311 dan berumet dengan seseorang yang bernama lebih kurang aku. eheh. Kebetulan sahaja. Mula2 aku berjiran dengan classmate aku, cik ketot. Memandangkan sedikit masalah berlaku, dia ditukarkan ke M25/111.


Dek kerana ingin bersama2 kawanku itu, aku try usha2 sebelah2 bilik dia takot2 ada bilik kosong. dan memang rezeki aku. Ada kosong. Aku pon buatlah muka tak tahu malu ke pejabat untuk tukar bilik.Tapi aku takot gila nak cakap kat Puan Mery sebab dahla aku dah dapat masuk balik KTDI, banyak songeh plak nak tukar2 bilik.


aku pon buat muka kesian sambil berdialog :


aku : Puan mery Puan Mery. Mood Puan mery baik tak hari ni.

Puan Mery : ha, kenapa. Mood tak menentu.

Aku : saya nak tanya boleh tak? (muka kelat2 takot)

Puan Mery : ha, tanyala.

Aku : Boleh tak saya nak tukar bilik duk sebelah bilik budak ni.

Puan : Ada kosong ke?

Aku : Ade2. (sepantas kilat aku jawab)

Puan : kalau ade boleh.


Aku ape lagi. Dengan penuh rasa gembira menerima berita tu. hehehe.. Rezeki aku.. sekarang aku dah pindah da. huhu. seronok!


P/s : kawan2 jangan jelez eh. eheh.

3 comments:

Lynn Nasir said...

kenapa pindah? bilik lama ada hantu? hehehe!

Unknown said...

saya suke kerana kamu suka..haha..

Mata Perang said...

kak lynn : hantu yang takot meeya. eheh. tu yang hantu tu suru pindah. ekekek..

diana : thanx slalu dtg sini. hehe saya lagi suka. ekekek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails