Followers

Tuesday, February 23, 2010

pencarian aku berhasil hari ini...

ye aku happy sekarang..
aku happy bila dapat cari kawan2 aku yang dah lama aku tak jumpa..
lepas Henpon aku hilang masa taun 2007, baru sekarang aku dapat cari kawan2 aku melalui fesbuk..
touching.. menitis air mata aku..
aku dah lama cari haryani zainuddin..
aku nak sangat cari dia...
masa gi melawat sekolah dulu, ustazah su cakap ayah dia dah takde..
sedih2... aku tak tahu dan tak cakap takziah pon..
sedih sangat..
hari ini aku dapat no fon dia..
aku sangat happy. dan dia masih ingat aku lagi..
terima kasih ALLAH..
aku bersyukur sangat2.....

3 comments:

Mario said...

syukurla dh jumpa kwn lama... rio plak segan nk jumpa sbb dorng seme dh berjaya... rio je camni... takpela...asalkn tau dorg sihat...dh la eh... hehe

meeya said...

hehehe.. rio ni suke merendah2 diri..
ntah2 kat cni je nampak macam biasa.. ntah2 dunia sebenar pangkat datuk...
waaa dato' mario...

tia said...

tahun ni pun kita bertemu dengan ramai kawan lama..paling best biola kawan masa tadika add kat facebook

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails