Followers

Sunday, February 21, 2010

Aku pun tak pasti

malam ni nak formal sket... shaye (eh3x mcm eykameow la pulak) pinjam ye eyka chomel...
tak tahula shaye nak cakap pe.. shaye rase macam snyi je...
cakap aku lagi senangla... sebab bila guna shaye, shaye rashe macham nak tambah shemua jadi macam perkataan shaye.... hehehe

dulu, masa masuk UTM, hati aku bukan men lagi happy...
sebab aku dpt result ntah pape je pon masa matrik. masa mula2 dalam kelas, akula result paling rendah masa matrik. orang laen bila aku tanya dapat berapa, 3.70,3.80,4.00 macam2 la.. tapi aku 2.** je...
tapi rezeki aku dapat course ni.. (engineering of chemical-polymer).
memang tough nak mati... tapi takde lagi yang mati aku rase sebab belajar course ni..
tapi aku rasa hebat sket bila aku dapat result lagi tinggi walaupun sket je dari budak2 yang masa matrik dapt 3.** something...takdela hebat sangat pon... tapi aku happyla jugak...
takpela, rezeki masing2. 
result aku pon bukan gempak sangat pon...
tapi takpela.. biar aku je paham.. eheh...
tapi aku sangat bengang bila benda yang patut aku dapat tinggi tapi sebab careless aku yang melampau, aku takleh dapat markah tinggi.
adeh.. sampai bila nak jadi macam ni... rezeki belum sampai lagi...
takpe2 Amirah... nanti mesti ada rezeki ko..
dulu aku beria2 sangat nak jadi doktor.
memang cite2 aku dari dalam perut mak aku lagi..
hehehe.. result spm biologi 5C mana nak dapat. 
cikgu bio aku memang terkejut habis masa kuar result.
sebab die bajet aku dapat A.
Tapi time exam bio tula kena senggugut..
serius aku gitau, aku tiru orang masa bio.
soalan yang aku jawab tu memang slalu aku jawab.
bila da sakit. xde maknenya bedah...
aku siap cakap agi kat kawan aku masa exam, "salah tu weh.. betol ke ko ni.. aku rasa mcm salah"
tapi aku tulis judak pe yang dia cakap. ape nak buat. takleh berfikir dengan waras..
akhirnya dapat 5C.. len kali jangan meniru... hehehe
waaaaaaaaa... jadi engineer la aku gamaknya..
tapi jadi consultant best jugak pe..
hehehe...dulu kat sekolah, aku masuk macam2..
debat, syarahan, public speaking... mcm2la..
memang da xde orang len. mesti aku yang kena.
nak tak nak kena jugak.. hehehe..
dan tahniah, satu pun aku tak menang.. hahaha
tapi ade satu hari tu, aku nak gi kursus birotatanegara,
pastu masa aku jalan kaki bawak beg baju nak gi sekolah nak naek bas, 
jiran aku tanya 'nak pegi mana tu, bersyarah ke??"
hahahaha.. memang tak tahan dowh... hahahaha
klaka2x.. macam pe je aku rase...
bila aku cakap aku nak gi kursus, kelam kabut dia panggil anak dia yang sekelas ngan aku tanya nape dia tak pegi... hahahah. aku ni memang hyperaktif...
semua masuk.. hehehehe..
nanti ar aku sambung lagi.. sampai lusa pon tak abes crite...

1 comments:

Lynn Nasir said...

kelakar la entry ni..hehehe!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails