Followers

Thursday, January 21, 2010

Meeya jatuh tersungkur...

Meeya tersungkur?? really.. owh... Yes... Absolutely yes....Meeya jatuh sembah bumi... hehehe Kelako die tak yah cakap ar. Hehehe Kisahnya macam ni, Meeya nak kuruskan badanla katakan.. Hehehe. Nora dan Hajar my jiran ajak pegi jogging. So, ikut ajela.. pastu.. kitorang jogging naik ke balai cerap. Budak2 UTM je yang tahu tempat ni macam mana.

 on da way nak sampai puncak, Meeya yang gemok ni mana larat... Tapi Budak nora n hajar leh tinggal Meeya. Siot tul.. Diorang nak Meeya lari. Bukan jalan.. hahaha.. Xlarat den.. dahla kena kejar ngan monyet... takot3x... hak3x....

Meeya sampai puncak tau.. berjaya jugak akhirnya.. haha. Then bila nak turun, kat sinila meeya sembah bumi. Pergh... lawak giler... Giler pon tak lawak macam ni tau. Masa nak turun bukit tu.. Meeya lari sket.. Pastu................. dah sembah bumi dah weh..... Lost control... kaki laju je.... hahahaha.... xleh nak stop. serius... giler....

Meeya sempat pikir tempat nak landing. Daripada jatuh semak or langgar tiang letrik, lebih baik landing atas rumput. Meeya cuba usaha rebahkan kaki atas rumput. kecepuk.... Dah tertiarap... sadis3x...

NOra n HajaR dah tergamam tengok meeya jatuh. Pastu meeya pusing badan n telentang atas rumput. Gelak kuat3x... hak3x...Pastu dari puncak, sampai ke bilik, kitorang gelak.... hak3x...

p/s : jangan berlari bila turun bukit....

5 comments:

fLoRanCe said...

dear...u utm student ea...im ex utm student grad on 2008..br jugak la..hehehhe...balai cerap tu memang faberet tmpt org joging...bleh jugak meeya tergolek ea..hehhee..

meeya said...

hahaha...
owh... senor la ni eh... hehe
tu ar psl.. leh plak tergolek kt balai cerap..

meeya said...

hahaha...
owh... senor la ni eh... hehe
tu ar psl.. leh plak tergolek kt balai cerap..

Lynn Nasir said...

salam meeya,

akak bleh bayangkan, sambil baca ni pun sambil gelak. sori ye meeya..sakit tak jatuh? hehe..alhamdulillah takde yg patuh riyokxxx...

meeya said...

wslm kak lynn
hahaha... xsakit.. tapi gelak je pas jatuh tu.. hahahaha... xde patah pon.. calar on x.. cuma gatal2 badan jer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails