Followers

Tuesday, January 19, 2010

Bukan Bebelan Biasa....


ini bukanlah saja2 nak tulis,
tapi aku ada terbaca satu buku,
masa tu aku tengah tunggu Dr Mat Uzir masuk kelas,
aku lepak kat UTM reading station dulu,
aku ada baca tentang adab2 semasa berbelanja..
aku pon tak tahu ni semua adab..
yang paling menarik,
die tulis, 'elakkan membebankan ibubapa sekiranya mendapat biasiswa atau PTPTN'
aku rasa memang patut pun macam ni..
hehehehe...
satu agi.. jangan membebankan orang tua bila nak bayar PTPTN nanti.. eheh.
(ayat aku neh, bukan dalam buku tu)
bukan ape, pandai pinjam pandaila bayar.
kalau mak bapak kaya raya (harta bertimbun2) xpela.
sebab seribu dua tu macam sket je bagi dorang kot.
mungkin... Tapi takpela, kaya macam mana pon bukan tu yang dikira kat akhirat t..
kalau kaya, pastu kedekot pon tak guna gak..




p/s : haa kawan2... ingat tu... (aku eskimo??? black mmg nak kene.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails