Followers

Saturday, January 2, 2010

01.01.10 #2


semalam aku ade cerite pasal spanar idup yang xpenah mampus dan experiment bagai kan...
o.k tu cerita pukul 2 petang.
ni aku nak cerita pulak cerita pukul 8 malam.
kak Shiela ade tecx aku petang tu.
nak belanja makan katanya.
aku terima je. (rezeki jangan ditolak)
walaupun aku berat hati   diet sebenarnya..
hehehe. tapi jemputan orang kita takle tolak kan3x..
dalam islam pon cakap cenggitu kan3x.
hehehe.. Kak shiela belanja makan pizza.
Okep2. meh aku gitau sket pasal kak shiela.
kak shiela ni senior aku, dulu aku pena tolong die.
skang baru nak belanje makan.
skang die da sambung master..
ok2.. kisahnya, kat pizza hut jusco taman u.
tengah kitorang syok makan sup cendawan yang tak sedap,
ada staff kat pizza hut tu might be 17 or 18 only
tengah susun pinggan2 kotor kat belakang aku.
sebab orang ramai, xde tempat, aku kena duk dekt2 dgn situ,
tapi tak dela dekat sangat pon...
2 meter gak kot.. eheh..
pastu telinga aku bunyi ade pinggan pecah.. memang macam pe je..
aku rasa 5 bijik pinggan yang jatuh..
berselerak.. gila ar.. mesti budak tu kena mara kan3x
pastu mesti kena potong gaji..
cian dia.. nak wat macam mana.
aku pon xle wat pe... eheh..
pas makan kitorang gi merayau2 dalam jusco.
kak shiela nak beli eyeliner katanya..
harga dia xdela mahal sangat Rm47.90 aje..
murah kan.. hahahahahaha

p/s: xde gambar nak ditayang. Hp murah je. gambar xcantek t..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails