Followers

Tuesday, November 16, 2010

ketuuupat... oh.. ketupat..

Assalamualaikum kawan2..

hoho.. ari tak ujan, redup2 je.

tapi dalam hati aku hujan

xpela, pedulik kan itu semua sebab
orang yang buat kita "hujan" dalam hati x sedih pon
(lame2 leh jadi xde perasaan a.k.a undefined)

arghh.. dahla.
daripada layan jiwa yang sentiasa diguris2 tu lara,
meh aku cerita pasal ketooopat.

yup2x. sok kan raya AIDILADHA
so, mak n aku buat ketupat.

haha.. ketupat aku buat cantek buruk giler.
yela, buat ketupat mana ade jalan highway
kalau ada jalan highway, straight je. xya corner2 dah!

haha
ketupat aku dala buruk, kecik plak tuh!

u see.. kechik kan!

xpela. janji aku leh la jugak barang sejemput 2.
haha..

SELAMAT MENYAMBUT EIDUL ADHA

p/s : walaupon aku tak makan lembu, aku tetap akan beraya. dan, hargailah pengorbanan orang laen untuk diri anda ye. jangan sia2kan. sebab, orang yang berkorban untuk anda tu mungkin berasa perit dan pahitnya. balaslah pengorbanan orang laen itu dengan senyuman...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails