Followers

Wednesday, November 10, 2010

KudApAn... yum3x!

hoho
aku ade cerita nak dibagitahu
hahaha
walaupon bilik aku ni hanya "hostel" berhantu biase2 jer
tapi, aku tolak semua kekurangan untuk mendapatkan kenikmatan hidop.
hahaha

okeyh, dengan hanya berbekalkan sebijik periuk nasik, 
aku dah buat macam2 masakan dah
hahaha

ini semua kes mahu berjimat cermat di akhir sem
yela. da nak abes belajar dah
dah final year dah
dah tua pon, kenala belajar masak
kan....
da nak kahwinkan..
hahaha
joking jew
kalau bercerita xtunjuk gambar watpe an3x?
meh aku "naikkan" gambar eh.

Kari ayam dan sayur kangkung

zoom in sket kari neh. barula nampak an3x?

zoom in sayur kangkung

haa... sodap x??
 yummy

hehehe


nasik lomak la pulak!

ni name die nasik lemak 

ni la lauk nasik lomak.. ayam guring + ikan bilis guring

haha.. lauknya!

siap telor susun cantek2 lagi

aku sediakan sekali gambar kawah a.k.a periuk nasik!

jangan pakai instant2 taw nak memasak
tak besh! 

hahaha
walaupon serba kekurangan xde lesung or blender nak lumatkan bawang-bawangan
stedy jew
cincang jer semua sampai halus!

p/s : rumet den pon terlibat sama hal ni kui3x

2 comments:

Lynn Nasir said...

tak blackout ke dorm dibuatnya milah oii..hahha!

meeya said...

haha.. biar black out. asal perut kenyang. hahaha...

black out satu UTM da banyak kali.
konpem bukan angkara ku. haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails