Followers

Tuesday, November 30, 2010

Juz a quick entry

Assalamualaikum.. :)
hye kawan2

hehe hari ni last paper aku.
YES!!! but, still not the ending of this semester!

haha. yup, aku kena buat presentation untuk FYP(final year project)
atau nama panggilan melayu yang aku panggil
"projek sarjana muda"

tengok! aku da kaler2 kan die.

owh.
ok, aku nak ucap terima kasih sekali lagi
untuk sesiapa je yang baca blog ni :)))))
thanx!!

okeh, hati sangat senang sekarang
walaupun ada benda tak selesai lagi.
:)

tapi xpe, kita enjoy..
after exam tadi sempat gi kedai "ayam Penyek lori"
haha.. n tangkapla gambar sekeping 2.

after exam tadi, aku terus makan n capture2la.. hehe

just smile :)

just a random snap!

half of her or 1/4 of her?? shich one?

my roomate in pinky2 shirt.. haha

that's all for today,
thank you.

!hug and kiss!


0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails