Followers

Tuesday, November 30, 2010

datz is the "original" of mine


Assalamualaikum n hye to olz.
for those yang selalu singgah blog neh, tenkiu yer.

for those yang drop kt my chat box,
already visit u olz,
tapi ada blog u olz yang aku x jumpe chatbox. hua3x.

okayh!
cerita kali ni pasal "originality" of me okayh.

aku tulis entry berdasarkan apa yang orang selalu tanya 
1) rambut ko kaler perangla, ko kaler ke?(pempuan je tnya)
-sory eh, aku xmen ar kaler2.. original-
mata aku memang kaler coklat/perang. n warna rambut aku pon sama

2) mata ko kaler coklat ar. 
-haha.. Allah dah bagi, aku terima je-
aku xpakai contact lens. takot tercucuk mata mase pakai.
elok2 mate ok, jadi buta plak kang!

3) ko cukur kening ke? 
-soklan ni memang aku pantang.... 
jawapan aku tidak sama sekali!!-
xbek ubah2 Ciptaan dia.

4) bibir ko merah..! ko pakai lipstik ker?
-aku pakai lip ice sheer color je...-
bibir aku da memang merah, aku xle pakai liptip sgt,
nanti bibir aku merekah, jadi kering.

5) ape benda kat tangan kiri ko tu. ade tompok?
-tu tande lahir aku. yang kat muka aku tu parut accident-
ye, aku mengaku, ade 2 tumpuk kat badan aku
1 kat muka, 1 kat lengan.
kat muka tu sebab accident jatuh beskal masa 6 tahun, da xle ilang.
kat lengan, original punya tanda lahir.

haa. kelima2 benda ni selalu orang tanya.
adakah aku ni manusia pelik?
haha

aku terima apa yang ALLAH bagi kat aku seadanya.
sebab DIA dah bagi yang terbaik untuk HAMBANYA

cuba bayangkan kalau korang rasa muka korang xsesuai bentuk bulat,
petak ok ke? :p segitiga ke? x pon pentagon.. 

:)

dan, badan aku neh sensitip produk,
kalau pakai alahan. adesh!. bedak pon xle pakai,
(kalau ade majlis je aku pakai.xdela nmpk sugul sgt an?)
t muka aku jadi gatal2 or merah2.
xkirela serbuk ke compact ke. asal nama bedak je aku reject!
haha.

++dat is the naturalist of mine that you seeks by your eyes++

2 comments:

Lynn Nasir said...

bukan natural, tp original. hehehe..tak bleh blah..wek! :p

tahniah, anda berani ngaku kekurangan kelebihan anda. nah, hadiah! kiss!! hihi.. <--ada org jeles ke nnti?

eleh,,takat 2 parut/tanda pun risau. akak ni 100 parut kot ada..jatuh longkang, terbakar bunga api, ekzos moto, terkerat sana-sini, jatuh beskal, demam campak..yada..yada..yada..

Mata Perang said...

haha.. okep! original!
hahaha.. ha'ahla, berani ngaku..
haha.. ala, parut len pon byk jugak!. huhuhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails