Followers

Tuesday, December 29, 2009

Meeya diserang Virus....???? Meeya dijangkiti.....

jangan gelabah eh...Semalam, aku punya tangan bengkak sikit. Asalnya tempat yang bengkak tu kena gigit nyamuk je.. Tapi semalam tiba2 bengkak n macam ada "mata". Aku pun takut ar. Cucuk ngan jarum. Xde pe pon yang kuar. so, aku pikir sok leh surut bengkak die. Aiseh ari ni bulatan merah makin besar... semalam macam duit lima ploh sen je, hari ni... ish3x
ni ha gambar die..

takut tak kawan2... heee

rini gi ar jumpe doktor.. Doktor pon layan je apa yang aku cakap. eheh.. die tekan2 kat tempat merah2 tu.. sakit sket je.. Tapi aku takut ar.. die makin besar je... takot3x. doktor cakap mungkin sebab kulit aku sensitip... aku pon terima jela.. Doktor tu bagi aku banyak ubat....


bile boleh abis ni...

ubat capsul tu kena makan 2 bijik 4 kali sehari..
gila nak telan semua neh..
kena sapu lagi...
doktor nak tengok apa kesan die.
die cakap, kalau jadi hitam, die suru jumpa die balik..
sebab die kate takot kuman jahat serang aku punya kulit ni
aku gelak bila doktor ckp kuman jahat...
hahaha... Tapi ubat die kasi ni antibiotik sebenarnya..
huuu... sedih la..
arap2 cepat ilang...
satu ubat sapu yang dokto kasi untuk hilangkan gatal.
aku kene gigit nyamuk, tapi tak garu pastu dah jadi len plak.
sdih betol...

p/s : kawan2 doa Aku eh.. Takot ni...

4 comments:

Mario said...

mcm kn sengat tebuan jer.... klu hitam tu maknenyer gangren... kn potong weh...huhu
jgn lupa makan ubat yer... kuman seme jht weh... haha

meeya said...

hehehe... tebuan tak hinggap plak kat meeya.. eheh..
tak kan kene potong.. giler ah... tanak la gitu...
kuman pelakon tu jahat gak eh.. eheh

cik eykameow :) said...

OMG. syg..jgn tggl kan ubat2 tan itu yar. harus di makan hendaknya. ku doa kan kamu yar. jgn dirisau :) hee

meeya said...

thanx semua... :) Meeya dah betambah sehat.. hehehe.. ubat pahit...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails