Followers

Sunday, December 20, 2009

Apa yang Meeya tak Suka Tentang Seseorang


Dan2 je wat entry macam ni. tak pe ar. Aku ada hak untuk bersuara.. Hahahaha...
Aku memang "choosy" sket.. tapi tak bermakna aku tak nak kawan or... whateverla...

LELAKI =>>
  1. Pakai rantai, gelang or lain yang sama waktu dengannya. Bukan apa yang pakai rantai kat leher tu watpe. tak stylo pon bagi aku.. Tak suka giler ar...
  2. Color rambut. Aku suka original ok.. tak men ar cetak rompak... walaupun barang aku banyak je xori.. tapi kalau manusia, aku tak suka yang ubah2. Original is the best in my eyes!!! lagipun nampak kotor ar kalau kaler rambut tak betul.. Lagi satu, macam mana nak semanyang tu??? mandi wajib pon belum tentu sah... hahahaha...
  3. Pakai seluar kecik kat bawah. Memang dari dulu lagi aku tak suka laki cenggini. Memang tak leh blah ar. Macam pe je.. Ni bagi aku je ok... bukan orang len. Mungkin orang len rasa ok... but not me..
  4. Berlagak pandai. Memang aku meluat dengan orang macam ni.
  5. Bajet hensem. Ceh, Atok aku lagi hensem.. hahahaha...
setakat ni je dulu bagi lelaki...

PEREMPUAN =>
  1. Kedekut. tak kira ar makanan ke, buku ke, idea ke... Win-win situation la weh.. kedekut watpe. Orang len punya sesedap rasa balun. tapi kita punya simpan wat pekasam.. hahahaha
  2. Hipokrit. Hamboi.. kurang asam dowh orang macam ni. Datang bila susah, pergi bila senang. Pe kes??? da le hidup atas ibu jari kaki kew???
  3. Bajet cun@cantek. Tak yah cakap ar.. Orang bajet cantik ni biasanya syok sendiri. pe leh buat.. hak dia. tapi aku menyampah...
  4. Suka mencarut. Nak mencarut, menyumpah or whatever... ko pandang cermin pastu, ko mencarut or menyumpahla. tengok sape yang kena... hahahha...
  5. Tak jujur. Cakap tipu2. aku TAK SUKA OK....nak bohong watpe.. takde paedahnya... Sekadar gurauan takpe.
cukup ar. tu.. aku pon bukannya bagus sangat pown... tapi kalau aku kata tak suka, tak suka ar... ade sapa kesah angkat tangan... eh tak yah, ti bau susah.. Pakaila rexona. tak sampai RM10 pown... hahaha...

p/s : Apa yang aku suka, tak suka n apa2 je.. adalah hak aku. dan bukan hak orang len. jangan mara or terasa. yang baik diteruskan, yang xelok diperbetulkan...

7 comments:

**Bila Comel Jadi Comot** said...

betol sama la ape yg u tulis kat ats tu sama ngn i gak xsuka huhuhu...
paling xsuka hipokrit.siyes mmg xsuka

Mario said...

kalu mmg hensem caner?hehe

p/s nak komen gak kt cni...hehe

Lynn Nasir said...

lek le meeya, jgn la kamu asik tensi sokmo..nnti cepat tua, hahah! :)

kalu rindu, mari le jenguk belog akak slalu. insyaallah terubat rindu, ehek!

meeya said...

comel: samela kita.eheh..

mario : kalau da ensem tu.. nak bajet2 hensem nape?? eheheheh....xcun ar gitu.. cun ke? eheh.. hensem ke?? yeke?? hensem2... hensem eh?? hahaha. meeya wat kepala mario pening. confirm!!

meeya said...

kak lynn : ate.. teman rindula dgn mike.. ehehehehe...

Mario said...

mmg la ak penin...ak ni mmmg kadang2 blur skit...huhu

meeya said...

hahaha... sape yang tak pena blurr bila meeya ckp.. hahaha... meeya ni suke guna perkataan ulang2 byk2 sampai org pening. hak3x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails