Followers

Friday, December 25, 2009

:(


Assalamualaikum…
Hmm.. Malam ni aku rasa sayu..Tak tau kenapa.Aku rasa sakit2 kat belakang aku..Sakit2 kat bahagian perut aku..Dan aku yakin ianya bukanla berkaitan dengan bulan..Tibe2 ingat mak ayah sangat2..Rase nak nangis..hmm..Sedih…Aku rasa sunyi..Hilang dalam dunia sendiri..Kenapa dengan aku..Aduh, sakit belakang aku datang lagi..bahagian pinggang sebelah kiri..Sakit…Kenapa dengan aku eh??
Rasa sunyi je..Rasa bukan duk kat bilik ni je..I feel so awkward..Truly in my heart I feel so bad..Hmm..Aku da nak mati ke??.. Hmm.. Nape aku nangis ni..Alahai..Tibe2 aku terpikir, kalau aku mati, ad eke orang ingat aku?..Kawan2 akan ingat aku?? Ye ke??.. Atau lebih suke aku tak de..Sedih. Nape aku mesti pikir macam ni…Laju je airmata aku ni.. Sedih.. Ade sape2 leh ceriakan aku tak..

p/s : kalau Meeya mati, Sedekahkan Al-Fatihah eh utk Meeya..Tak ingat Meeya pun takpe…

5 comments:

Mario said...

apa ni meya...pasal ni...sedihla...
tak baikla ckp cenggini... jgn ckp camni lg yer

meeya said...

ala.. mario sedih ke???
ntahla.. Meeya sedih semalam..
pastu rasa sakit2.. terpikir cenggitu... rs sunyi plak tu.. huuu...

cik eykameow :) said...

jgn dok sorang2..try la mem-bz kan diri. intenertkn ade? search saje ape nk search.. he3. btw, smoge cpt sembuh. tak baek ckp slalu nk mati.... :)

meeya said...

thnx eyka comel.. hehehe..
tapi belakang ni makin sakit. sengal2 gitu.. adeh. sekso den eh...

meeya said...

thnx eyka comel.. hehehe..
tapi belakang ni makin sakit. sengal2 gitu.. adeh. sekso den eh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails