Followers

Saturday, December 26, 2009

Cerita Hari Ini

Ari ni aku tido macam ape je.. sampai kol doblas...Kerana aku tak tido semalam..Not even a single minute..Sebabnya??..Belakang aku sakit..Sengal2... Memang tak tahu nape.Tak mau jumpe doktor. Takot... Heeee..Pastu die mesti bagi ubat... Confirm aku tak makannya.. so tak membazir harta negara tuh...Tahan je dulu wat masa ni. Aku boleh tido bila matahari da kuar. pukul 7 pg.. eheh...Semalam Mek zalina cakap discussion ari ni batal becoz of ade kenduri. Kenduri kawen abang napi md Sah katanya. So, aku assume xde discssion. alih2 jaa call, tapi aku tak dengar. syok tido... bile sedar kul 9.30 pg aku tanyala nape. rupe2nya. ade discussion.. eheh. dan2 je tak dtg. aku nak gi. dorang ckp tak payah, bab da nak balik da. so untuk tidak menghampakan dorang, aku pown sambong tido... Sory je kawan group 5 Rheology... pastu kul 12.30,jaa mesej kata nak gerak. aku tanya nak gi mana. Aiseh, dorang kata nak gi kenduri.. Gila babai... aku tak tahu pape pon. ingatkan tak jadi pegi. aku katala tak nak pegi..Manala nak kejar2 gi mandi, n semua2. malas la aku. tmbh2 sakit belakang aku ni ade gak secipot dua. tibe2 je, pintu bilik aku digegar oleh mek zalina. aih.... baru nak sambung tido..eheh...die pakse aku pegi jugak... adoih...die gosok baju kurung aku n wat semua2. suru aku mandi. huu... aku pon pegila jugak...nak wat macam mana, terpaksala.. hehehe... takpela, kawan2... (walaupun pada mulanya liat gile nak bangun gi mandi). kelakar giler aku tengok mek zalina td. hehehe...sampai kenduri kawen kat kulai, menu die best.. ade kambing, lembu dan ayam... aku makan ayam je.. kambing n lembu belum pernah aku makan... hahahaha... so macam tula cerita ari ni... balik bilik je aku pening nak mati...pening gile... p/s : ejud ngan aku 3 inci je beza ketinggian.. Terbukti lepas au pakai wedges 3 inch

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails