Followers

Monday, May 2, 2011

T.O.K.E.K

assalamualaikum & hi

"TOKEK"

pasal tokek pon leh jadi entry blog picisan macam aku kan? hehehe. biar ar. aku suke. suke ati aku la. hahahaha.. janganla mara2. haha. pasal tokek. hmmm actually (awww.. speaking london) eh2. kenapa kalau cakap omputeh je, org mesti kata "speaking london" (ke aku je yang cakap cenggitu?). nape xcakap amerika ke, united kingdom ke. hahah (yang penting jangan cakap melayu slang omputeh. buruk seh! xcool langsung)

okeh2. berbalik kepada cerita tokek. serius! aku memang xtahu apa2 pasal tokek. aku kenal tokek pon sebab "my sayang" yang cakap. haha. aritu adala pergi tempat macam uptown ke pasar malam ntah aku pon xsure. hahaha ade la satu gerai die letak tokek nih. haha. pastu adalah kisah yang buatkan aku gelak nak pecah perut pasal tokek nih. my sayang buat lawak pasal tokek ni... memang masa tu aku yang sengal ni percaya bulat2. hahaha nak wat macam mana, macam tu la kan..... hahaha... kalau cerita dalam bentuk ayat, tak nampak la kelakarnya. die kena ade nada suara yang mcm2. hahahahahaha..

aritu aku adela google pasal tokek nih. mak ai. harga riban ribun.. tokek sejengkal je kot besarnye. hahaha aku nampak tokek tu yang bintik2 merah. aku tengok gambar je. yang aku tahu pasal tokek ni, dia sejenis cicak. kalau pasal makanan kegemaran, hobi, asal dari mana, aku tak tahu plak. die suke makan pizza kot.. hak3xx... lantak dia ar. yang penting, aku suka tokek ni. hahahaha.

dah jadi macam trademark aku n dia da benda alah tokek ni..
malam ni aku terpikir, wonderpet boleh tolong ke tokek ni kalau dia dalam kesusahan?? hahahaha otak aku separa biol. sape yang ajar? "my cayang la" hak3x.. mintak maaf semua, entry aku kurang gambar. sebab internet lembab tahap tokek lapar. sebab tu malas nak upload gambar. tp tokek lapar lembab ke? hahaha

sila google sendiri dengan menaip perkataan "TOKEK".
kui3x.

bila tokek gelak... dia bunyi macam ni tau... TOKEKEKEKKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEK

hahaha. sebelum korang jadi tokek atau tersampuk dengan tokek ni, bek aku berenti menulis. hahaha
gudnite sweet dream

p/s : msg untuk my sayang : tokeeeeekkk, tokek tokeeeeeekkkkkk toooookeeek! hahah.

adios!!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails