Followers

Sunday, May 15, 2011

Design Baru, Harapan Baru. hoho

asslamualaikum dan juga hi.

ok, now dah tuka design baru untuk blog ni. 
kalau nak kutuk, kutukla, hehe. 
ye ar aku tahu, 
aku bukannya pem"blogger" tegar kan. tapi asyik2 tuka template je. 
ape? ingat hang tu 'famous' sangat ka?
dengan 'kaler' pinky2, ingat cantik ka?
hang ingat lawa ka?

ada ka kata lagu tu? ada2?
hang sakit hati pasai pa? duk diam2 sudahla.
(aku blogging bukan nak femes pon)

ok, senang cerita, 
aku dah nak grad bulan 9 ni.
Insyaallah.. kalau tak ada paper yang kantoi.
(bukan apa, kita merancang, tuhan menentukan)
sekarang, duk rumah jadi "beruang".

dalam2 duk cuti tu, aku sambil2 type journal untuk publish.
journal final year project aku masa degree.
Supervisor aku yang suruh.
aku buatlah, hehe
yela, kalau tak buat sekarang bila lagi.
bulan 6 ni da kena balik UTM.

da habes belajar, buat apa pegi UTM lagi,
sajer jer, aku nak bagi makan rusa2 kat UTM tu.
haha, gurau je.
aku sambung buat Master plak.
hahaha, rezeki datang bergolek, kita ambik jela.
lagipon, saperla nak ambik aku jadi engineer kan.
sob3x.

dengan harapan yang baru, 
aku type journal tu dengan penuh semangat.
tapi selepas 15 minit, aku dah xlarat.
haha, saper yang boleh buat keje kat rumah??
mase kecik2 bolehla. bila da tua2 ni, haram..

haha, xpe2. slow2 kayuhla kan. nak gi mana laju2.

gambar yang xde kena mengena dengan entry ni

p/s : type jangan tak type. duit tu...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails