Followers

Friday, March 19, 2010

hari ini hari jumaat

wah3x... hari ni hari jumaat..
so, apa ada dengan hari jumaat??
ntah..
aku pon tak tahu

(+!+)y

peace no war!!!

masak spageti je..
tapi aku sudah pening..
kerana, aku ni tak boleh sangat makan instant food yang cenggini..
yang dalam tin ke. 
dalam botol ke
dalam plastik ke
ape lagi..
banyakla..
sebab itulah,
aku tak makan maggi sangat.
tak kira ar tu bukan jenama maggi.
aku tetap akan pening..
hua3x..
da nasib...
hehehe
meeya ni memang macam2..
tapi kalau KFC ke, McD ke, Pizza ke,
tu aku leh makan...

alahan pon pilih makanan jugak..
tak gitu joyah...

(*__*)y

2 comments:

Lynn Nasir said...

salam,

hehehe..meeya..meeya...bankrup la sapa jd suami meeya kan, nk mkn yg mahal2 dan ada tax jer, huihuihui..mcm mana diet skang? dah abes sebulan kan? ada buat senaman tangga tu?

Mata Perang said...

hahahaa.
untung sape dapat den ni ha...
kah3x...
meeya biase2 je..
hehehe...
heheh diet jalan...
sbb meeya tak makan sgt..
xde selera..
turunla jgk sejempot dua..
senaman tidak plak.. hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails