Followers

Saturday, March 13, 2010

hati wa sangat panas....

ya...wa kena saman ooo...

wa manyak panas baran wooo... aiya...

itu olang, talak pikir ka...

ini semester sudah mau abis lo...

mau saman lagi ka...

ceh... mata duitan botol...

hahahaha


aku ubah lidah aku skang...ok2... cerita dia macam ni..aku kena saman...kesalahan yang aku buat adalah tidak mendaftar kenderaan dekat kolej aku..so, dengan kata lain, aku tak de sticker kolej...semua orang xde. aku pon pe lagi...tak nak la jadi baik sangat gi aplly sticker. hahaha... dan hari ini.. padan muka aku sendiri... aku kena saman sebab tu je... tapi aku da ade sticker UTM ok what...??? ape da...


sebab aku tak nak apply sticker kolej :

1. sebab jauh lebih mahal dari sticker UTM....kolej : RM30/sem... UTM : RM2/year.. jauh beza tu....

2. sebab ade orang cakap sticker dia le rosakkan cermin kereta.. (ini aku tak tahu kebenarannya)

3. sebab da nak abes sem da... sem depan kena bayar lagi.... adoila...

4. duit tak meriahla weh.... aku dapat RM2000/sem.. tu pon cukup2 je... nasib bek ade lebih-lebihan dari sem2 lepas...aku tak pernah mintak agi mak bapak aku.. dorang kasi, aku amik je... t dorang kecik hati plak... (aku memang berjimat)

5. ntahla.. lu pikir la sendiri...


okeh... da settle semua. aku bayar da... aku memang kedekut pemurah.. nak tunjuk kat korang surat saman, tapi ntah ke mana ntah peginya.... hahahahaha..... tak sempat aku nak amik gambar surat saman tu... takpe ar.. benda da jadi... ujian untuk aku.... alhamdulillah, tuhan suruh aku ingat kat DIA ni....

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails