Followers

Tuesday, January 4, 2011

PENTING : Perasan tak apa yang ada kat duit kertas RM1

Assalamualaikum. n hi.
erk! korang2, korang perasan x??
aku cakap betol ni.
cuba korang ambik duit RM 1 korang. 
tengok betol2.
manala tahu duit palsu.

erk!
korang perasan x?
ada something kat duit RM1 tu.

cube tengok.

 korang tengok, ade orang memancing kat tepi pantai.
aku tahu korang mesti xnampak an?

xpe2. aku tahu korang rabun. aku zoom kan..
korang cari eh...
tu ha, nampak x??? dekat tepi pantai tu....
dekat2 ngan rumah n pokok2 kelapa tu...
ade orang tengah memancing...

nampak x??
ala.. tengokla betol2.
ala....



nampak tak?
ala korang ni...
meh aku tunjukkan...

haaa meh aku tengok. apala korang ni.
cubala cari..
huh... tengok gambar kat atas ni betul2.
eh2... tadi ade. orang yang memancing tu da masuk dalam rumah dah.
sebab tu xnampak.
;P

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails