Followers

Saturday, January 8, 2011

Entry Jakun : Selipar Jepun

.asslamualaikum.

(#__0)y

hehe, macam mana nak wat emoticon jakun ar? hahaha jakun dalam bahasa orang hitam putih apa ar?
Erk! xpela, aku memang manusia yang lemah2 je. (patutla aku slalu dapat 4 flat...sbb lemah rupenya.)

kali ni kejakunan aku memang terserlah. selepas berjaya menemui sesuatu yang aku xpernah jumpa sebelum ni. aku berjaya menemui satu penemuan terbaru, dan aku rasa cool...(ye. aku tahu, aku superb jakun!)

aku tahula aku jakun, xpayahlah nak buat muka ngan aku, aku xsuruh pon ko yang rasa menyampah tu rasa hebat baca entry aku? ade aku suruh ko sakit hati? tak an?

pangkah jela kalau xsuke. nak gedik2 marah2 watpe. ((mood: ngomel sendirian))

ok2. meh aku tunjuk, pe yang aku jakun sangat tu.

nila selipar jepun baru aku.      
      
aku tahu selipar ni biasa2 je bagi korang 




aku tahu, selipar ni biasa2 je bagi korang. tapi aku nak jakun. biarlah!
ececece.. nak bergaya ngan selipar jepun plak

 
hahaha... owh... my selipar jepun

hahaha, tak cool ke? ala, takpe la, aku nak guna sebagai selipar tandas jamban je pooonnnn.. 
ok2. sebenarnya aku memang tak pernah jumpa selipar jepon macam ni. ye, banyak selipar ala2 jepon ni kat pasaran. but, seriously yang corak2 n tebal cam ni xpernah jumpa lagi. memang banyak yang corak2, tapi tali dia tu yang selipar jepon punya. tu yang aku xpernah jumpa. hahahah
-LoL-

hahaha, kalau korang rasa tak cool, lantak koranglah. hehe yang penting!!!!! aku happy. :)
p/s : kepada pencuri, jangan curi selipar aku ni tau!. dah 2 selipar jamban aku dah yang kena kebas sepanjang sem lepas! dont noty2 ok this sem!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails