Followers

Wednesday, April 7, 2010

Perlu ke aku bersuara?

hidup ni selalu ada masalah.. 
kalau takde masalah x sahla kan.
ustazah ade cakap " Allah bagi kesusahan kepada setiap manusia supaya kita mengingati DIA"
haaaa.... dan bermaksud, 
Allah bagi aku masalah untuk aku lebih ingatkan DIA
Ya.. Syukran Jazilan Ya RABBI.
al-an... (wah.. cakap arab... al-an=sekarang)
nanti semua orang tak paham plak kalau aku cakap arab..
padahal bukan pandai sangat pon.
sket2 tu bolehla....

hmm....
perlu ke aku bersuara untuk sesiapa yang menyakiti hati aku..
perlu ke aku sabar untuk setiap apa yang orang lain buat kat aku?
perlu ke aku terus menolong orang lain sedangkan dia selalu melupakan aku?
aku masih mencari... dan terus mencari erti sahabat sejati itu...
hmmm... aku mengaku... aku tiada kawan baik..
ade ke? soryla kawan2 kalau ade yang fikir aku ni kawan baik dia...
tapi kat Universiti ni..
aku rasa macam tak ada. 
mungkin ada, aku tak sedar...
masa matrik, aku ade NALISA, AINI, FARHANA, FARAH, SHAMAT...
semuanya baik2..
dan yang paling penting.....................
tak pernah tinggalkan kawan bila kawan susah.. (*v*)
hmm... dorang kawan terbaik aku ada..
dan dekat U, aku ada MEKTOK and JAA....
2 orang ni memang selalu tolong aku...
give and take.... :)
thanx... bila korang baca, korang jangan cakap pape kat aku eh pasal ni...
aku malu..... hehehehe.....

~~GLAD TO BE MYSELF~~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails