Followers

Saturday, April 10, 2010

erti kegagalan di Universiti

heh

what2. gagal?

hehehe

dolu2

aku tak penah pon gagal dalam mana subjek mase sekolah2 dolu2.aku tak kata aku hebat

bukan tu pointnye,

aku mula dapat fail ni kat universiti la..

bapakla teruk.haha..

paper yang paling teruk sekali adalah paper

chemical reaction & Chemical thermodynamic (TKK)

first time dapat result teruk, menangis je keje.

tapi bile dah byk kali dapat,

boleh gelak2 plak.

hehehe ntahlah..
tapi mase test je aku fail. so, bile cover ngn kuiz, final paper, semua jadi lulus.
bolehla.. tak payah repeat paper.
heh. tu la.. mintak2 dijauhkan..

then, janganla risau kalau sape2 yang duk sekolah biasa2.
bukan dari MRSM, SBP ke, SBPI ke..
jangan risau.
aku dari sekola biasa je. xde orang tahu pon sekola tu wujud.
dapat je masuk universiti.
ni semua rezeki.
jenis sekolah tu membantu sket je..

rezeki tu dari ALLAH

bukan dari sekolah.

(@_*)y

2 comments:

Anonymous said...



Feel free to visit my page webpage

Anonymous said...



Visit my site; webpage

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails