Followers

Wednesday, April 7, 2010

aku mimpi laut lagi...

hmm.. sory lame tak update... da berhabuk da blog aku ni... da ade sawang agaknya... hmmm...

aku mimpi laut lagi... yes... the same scenery, the same place and the same thing... apa patut aku buat? dari kecik sampai besar aku mimpi macam ni... takut... sangat takut.. Allah nak bagi peringatan ke kat aku? kalau ye, alhamdulillah, Tuhan masih sayang aku dan nak aku bertaubat sebelum aku tak de...

Aku still lagi mencari jawapan kepada setiap mimpi aku.mimpi yang sama.. aku rasa aku dah berpuluh2 kali mimpi macam ni.. hmmm.. ade ke orang mimpi macam aku? walaupun bukan macam mimpi aku, tapi banyak kali... hmm... astargfirullahalazim.

tsunami dan lala.... itulah yang ada dalam mimpi aku.. aku dapat kutip lala yang banyak dan.... tsunami datang dalam beberapa saat... hmmmm.... apa kaitannya dengan aku... dulu aku ade buat entry pasal ni. one of blogger kata mungkin ada rezeki nak datang kalau mimpi air... i hope so... 
setiap mimpi aku penuh dengan keindahan dunia...... syurga agaknya... alhamdulillah.... kadang2 aku mimpi saru tempat yang indah... cantik... airnya biru... pokoknya menghijau....wah... ada ke tempat macam tu... tenang je rasa... rasa selamat dan gembira....

aku masih mencari erti mimpi2ku...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails