Followers

Tuesday, August 16, 2011

No Mood At all

assalamualaikom!. n hi.

hari mood xde sangat. nak buat pape pon rasa macam berat je.
bukan setakat berat mata memandang. tapi berat lagi berat badan aku ni.
wakakakakakakaka.

aku malas nak cakap pape. sebab aku kena taip je entry ni. 
xperloooo cakap kan

hari ni, pepagi lagi walaupon pukul 8 pagi 10 pagi, 
aku drive pergi fakulti mekanikal. (typo error??? ntah, malas nak pikir)
aku cari bilik XRD (x-ray diffraction) ..Cik meeya, pekebende tuh?.. 
ala.... XRD tu tempat men jongkang jongkit... kih3x.. XRD tu adelah satu test untuk characterize bahan. titik. kang cerita banyak2, pening, korang tension plak, sebab aku sendiri pon xpaham sangat. (ehem2. bolehla sikit2)

sambung cerita balik, aku pergi situ, aku xtahu bilik dia kat mana, nak cakap ngan sape. yang aku tengok, dekat depan pintu bilik2 yang ada kat situ, ade tanda "bahan radioaktif je banyak" hoh. amende semua ni? aku kena hadapi semua kenyataan. hik3x..pastu, aku tanya sorang lelaki kat situ, sebab orang tu je aku jumpe. tempat tu sunyi habes! takot!. scary2 gitu. ha ha. aku tanya kat mana bilik tu. dia cakap tak tahu. pastu ade la sorang lagi budak lalu. dia pon tunjukkan bilik tu. he he. "buto rupenye aku!! padahal, depan2 jek bilik tu! dah terang2 tulih XRD". then, aku masuk, xdek orang. aiiiiiiyyyoooo person in charge pergi mana ntah. xkan makan kot bulan2 pose. ha ha ha. melawak pulak aku eh.

then, aku berlalu pergi meninggalkan bangunan yang seakan2 abandon hall tuh, aku gi servis kereta aku. kecian dia, tak servis2 agi. dah servis dah. pasnih leh la race. ye ke dop? ha ha. lepas servis, aku gi rainbow. aku parking area2 depan kedai tu. sekali aku nampak orang majlis perbandaran johor duk sibuk menyaman2 kereta2 degil yang xnak letak kupon parking tuh. aku dah on da way berjalan ke kedai, tapi bila nampak, aku pergi kat kete, terus drive n sempat tawaf 2 kali bangunan kedai tu. 
"agak2 aku ni macam suspek penjenayah x buat macam tu?" 


ade aku kesah?? janji aku xkena saman. hoho. lepas tawaf 2 kali, aku berjaya parking n pergi kedai tu tanpa kena saman. hoh, xde keje aku nak bayar saman2 neh. he he. then, bila da abes hal aku kat kedai tu, aku pon pergi balik ke fakulti mekanikal tu dengan penoh harapan. tapi orangnya tiada... hampa...

aku, dengan penoh harapan berkobar2 lagi, aku call number phone orang tersebut. tak angkat. dengan perasaan penuh hampa, serta tidak berbelah bagi, aku terus mengangkat kaki, menuju ke fakulti aku a.k.a tempat aku berkerja yang diberi nama fakulti kej. kimia. he he he he... masa aku sampai je, aku tgk phone, takot2 my cayang ade balas mesej, akan tetapi, ade miskol dari orang yang aku call tadi. hoho

aku pon, call ar balik...
"hellooo, assalamualaikum. ni en A ye..."
"ye, saya ni..."
"erm... saya ade pergi lab encik tadi. tapi encik xde. saya nak hantar sample untuk XRD"
"owh..... Jantung XRD baru je mati pagi tadi... " keciwa lagi  
"la, yeke... kalau macam tu bila boleh buat???"
"5, 6 bulan lagi baru boleh. ha ha ha... betol2 pagi tadi baru jantung dia berhenti"
"owh, xpela macam tu...nak buat macam mana, dah nak mati. he he he."  

note : jantung bermaksud, mesin tu dah kehabisan "sesuatu" (aku xtahu nama dia)

kekeciwaan itu berlarutan sehinggalah, gambar2 berikut berjaya ditangkap! ha ha ha 

buruk betol! keciwaaaa

tertekan 

 pasrah...

hasil dari kebosanan dan tiada mood. aku berjaya menghasilkan karangan ini! syabas!. ha ha ha...

dari yang xberapa nak betul
.meeya.

gaya.mutu.keunggulan. 

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails