Followers

Monday, September 27, 2010

Hmm.. Semalam Gumbira. Hari ni. sedih. Aku je tahu..

assalamualaikum.

hmm.. xde mood la nak menulis rasenye. 
tibe2 je.
hmm

nape ade orang nak gosip2 agi?
aku xbleh tgk ar.
aku sayang dia.
tapi..aku xle tengok semua tu.
kalau aku mara2 nanti aku kena marah balik.
i got this from his commented photo

adakah antara mereka masih ada hubungan?
atau hanya gosip semata.
adakah aku tak tahu sesuatu disebaliknya
dia x ckap ke kat kawan2 dia yang dia dah ada aku sekarang.
or jangan gosip2 agi...
hmmm.

hmmm.
aku xnak tny dia lagi.
nanti gaduh.
tapi kalau aku xbleh tahan sangat2 baru aku cakap.
:(

aku kena diam je.
wajib.
Ya Allah, betol ke dia untuk aku?

true or lie
aku perlu bersedia.


aku cuba tahan semuanya.
tapi aku nak menangis,,
hmmm... kak lynn cakap jangan sedih2.
meeya cuba akak!

p/s : sorry sayang, saya xde tempat nak mengadu. saya xnak kita gaduh lagi. kita baru happy. semalam saya rasa tenang n happy lepas jumpa. tapi hati saya tersentap sikit bila baca benda2 macam ni. hmm. apapun, happy 3rd annivessary sayang.kalau sayang baca ni, sayang jangan marah ye. i have no place to express my words on this matter.

2 comments:

Lynn Nasir said...

salam,

meeya, org yg sygkan kita takkan buat kita BERSEDIH atau sakit hati ataupun CURIGA. ini logik. melainkan dia gila atau sakit jiwa.

pasangan kita yg tulus ikhlas menyintai kita akan SELALU buat kita GEMBIRA dan menjauhi perkara yg boleh buat kita curiga. akak berpesan berdasarkan pengalaman dik. bukan sengaja nk mengutuk pilihan hati meeya. tp, akak tak suka org2 yg akak kenal dibuli perasaannya.

meeya, jodoh tetap di bawah ketentuan Allah swt. berdoalah selalu dan jgn putus asa terhadap-Nya. org tua2 yg kuat pegangan agamanya selalu berpesan, bercintalah dgn suami kelak. walau siapa pun dia. dpt pahala byk :)

jika seseorg wanita/lelaki solehah/soleh tidak bertemu jodoh di dunia, Allah swt telah prepare utk dia bidadari syurga yg tidak sabar2 utk menjadi pasangan di syurga.

Pilihlah mereka yg betul2 sygkan kita.

meeya said...

terima kasih kak.
mungkin xde pape.
meeya je cemburu lebih2.
tapi tak tahula.
ape2 pon meeya akan sentiasa berdoa dia untuk meeya...
mungkin ni dugaan untuk meeya.
terima ksih atas nasihat...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails